عکس چهارم از بازی جدید هری پاتر به نام میراث هاگوارتز

بازیی که امسال پاترهدها و عاشقان دنیای جادویی جی. کی. رولینگ رو منتظر خودش گذاشت تا سال 2022 تاخیر خورد که سازندگان این بازی فرصت لازم برای تکمیل بهتر آن داشته باشند.

اگه مطالب سایت پادکست هری پاتر رو دنبال کرده باشید 4 ماه پیش مطلبی تحت عنوان بازی جدید هری پاتر بنام میراث هاگوارتز منتشر کردیم.

عکس چهارم از بازی جدید هری پاتر به نام میراث هاگوارتز
بازی Hogwarts Legacy تا سال ۲۰۲۲ میلادی تاخیر خورد

خیلی از ماها ثانیه شماری میکردیم که این بازی جهان باز جادویی هری پاتر منتشر بشه که استودیوی بازی سازی Avalanche Software مسئول ساختش هست. این بازی شامل المان‌های زیادی هستش و نقش آفرینی که در قرن 19 میلادی وجود داره شما رو به عنوان یک دانش‌آموز هاگوارتزی قرار میده. این بازی طبق تریلر قرار نیست امسال یعنی 2021 منتشر بشه بلکه در سال 2022 میلادی عرضه خواهد شد. به گفته سازندگان: ما بازی زمان کافی برای توسعه این بازی اختصاص بدیم تا از کیفیت این محصول نهایت اطمینان را داشته باشیم. البته استودیو سازنده از استقبال زیاد از اولین تریلر منتشر شده و اخبار بازی Hogwarts Legacy تشکر کردند.

یه توضیحی در مورد بازی هم بهتون بدم که هاگوارتز لگسی یک بازی RPG (جهان باز و اکشن) خواهد بود که میتونید شخصیت مورد علاقه خودتون رو شخصی‌سازی کنید. داستان هم از این قراره که شما یک دانش آموز هاگوارتز هستید که در جریان راز مخوف و باستانی باید از فروپاشی جهان جادوگری جلوگیری کنید.

خوشبختانه سازندگان این بازی اجازه انجام کارهایی مثل: شرکت در مسابقان کوئیدیچ، حضور در کلاس معجون‌سازی و حتی مقابل با انتخاب کلاه در مورد گروه شما در هاگوارتز هم میدهند. تمام این موارد برای این هستش که شما حس حضور در مدرسه‌ی جادویی هاگوارتز را تجربه کنید. این بازی بر روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس/ایکس، کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این تاخیر چیه؟ به نظر شما ارزش صبر کردن داره؟

2 نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *